Servicii de consultanță, de PR și marketing la nivel global

Ana Maria Gardiner a decis să pornească o afacere pe cont propriu şi a pus bazele unei noi companii, Lighthouse. Antreprenoarea a lucrat 13 ani în companii românești și multinaționale şi alti doi ani în Dubai, timp în care a oferit consultanță de PR și marketing pentru câteva dintre cele mai mari branduri și companii (Coca-Cola, Heineken, JP Morgan, Franklin Templeton, RBS, BRD, Groupama, NEPI, Engie, ExxonMobil, City Insurance, Teamnet, SIF Muntenia, Fondul Proprietatea).

Specialist în PR și marketing și trainer în dezvoltare profesională, Ana Maria Gardiner a creat compania pornind de la zero, împreună cu alți doi parteneri cu expertiză complementară – brand, strategie de business, strategie de dezvoltare de business, de vânzări, de marketing, PR, bază de date, website, canale de socializare, prezentări și alte materiale de companie, a dezvoltat o rețea de furnizori și parteneri.

Prin programul „Femeia antreprenor”, ea a reuşit să identifice un nou client – pe Gabriela Pleșa, antreprenoarea din spatele business-ului de consultanță în mobilitatea angajaților, Global Mobility.

„Nu a fost ușor”, a declarat ea, mărturisind că strategia dezvoltată la început pentru următorul an a fost aruncată la gunoi după doar două luni pentru că nu mai era valabilă. „Am învățat atunci că, în antreprenoriat, trebuie să fii în permanență adaptabil, să fii pregătit pentru orice și să știi câte un pic din toate”, a recunoscut antreprenoarea.

„Impactul programului a fost însă mai amplu și mai profund decât atât”, ne-a spus Ana Maria Gardiner, care a cunoscut astfel poveştile altor femei la început de drum în antreprenoriat, iar exemplele acestor iniţative, provocări, reununţări, eşecuri, reveniri şi succese i-au dat curajul şi motivarea de a-şi continua drumul.

Multitudinea de tipuri de business despre care a aflat i-a confirmat faptul că alegerea făcută a fost cea potrivită. Prin programul derulat de MMACA, antreprenoarea a aflat, de asemenea, despre multiplele posibilități de accesare de fonduri nerambursabile, pe care, în urma programului, le-a analizat la rândul său.

Lighthouse oferă servicii de consultanță, de PR și marketing la nivel global pentru companii și traininguri de dezvoltare personală și profesională pentru angajaţi.

„Avem experiență internațională și expertiză vastă dezvoltată în lucrul cu câteva dintre cele mai mari branduri globale și suntem motivați și dedicați să le folosim în obținerea de rezultate remarcabile pentru clienții noștri. Ne ocupăm de proiecte care vizează dezvoltarea și implementarea strategiilor de PR, marketing clasic, marketing digital, social media, repoziționări de branduri sau branding.” (Ana Maria Gardiner, Managing Partner Lighthouse, participant in cadrul programului Femeia Antreprenor, editia 2018)